Rouge. Rien ne va plus!


Mă uit la dezbaterile din parlament și nu stiu dacă să râd sau sa plâng… Mă distrează grozav datul ăsta la gioale între Dragnea și Grindeanu și mă seacă la ficați gândul că jenibilii ăștia sunt cei care decid soarta țării. E lucru foarte clar că toti ăștia din parlament sunt acolo dintr-un singur motiv: interesul personal.

Grindeanu și-a ridicat pe repede-nainte o statuie de rahat pe care acum o rod câinii, iar Dragnea, pe lângă elogiile pe care și le-a adus, cât de minunat și de vizionar este, pune căcatul pe ventilator si recunoaște, dar nu deschis, că e prost, că-i țârâie curul și că p*la viziune (bine, asta cu viziunea e valabilă pentru pesedei, că noi, ăștilalți știm care-i ”viziunea” lui Dragnea).

Băi, nene! Mie mi-ar crăpa obrazul de rușine să ajung in situatia în care să mă șterg la cur cu omul pe care l-am propus și pe care l-am susținut, pe care l-am scos din mânecă și l-am băgat în față ca fiind ăl mai muncitor, mai serios și mai priceput dintre pricepuții vieții! Bine, dar eu am obraz…

Acuma, ce-i între pesedei, ar trebui să rămână între pesedei (fără să se repeadă la ciocofon alde Țurcan si Vosganian împreună cu alții asemenea), fără punerea poalelor în cap și de restul formațiunilor politice, care ar trebui să nu se bage, ar trebui nici să nu cârâie. Bine, hai, Vosganian e de înțeles că trebuie să bălmăjească și el ceva, că doar trebuie să-ți justifice prezența în ALDE, dar ăilalți?? Ai zis că nu te bagi, că nu votezi, ai început să mănânci un căcat, apăi mănâncă-l până la capăt! Sânge pe pereți să fie, dar fără aportul vostru, al opoziției lu” pește!  Faptul că sunteți prezenți în sală, faptul că vă băgați în seamă, demonstrează doar că și voi ați descoperit că dacă pică zarul pe cant, locurile voastre pot deveni subit nesigure. Concluzia nr. 1: parlamentul României este un circ sinistru, unde niște monștrii își dau în petic fără rușine. Concluzia nr. 2: au dreptate pesedeii: au pus din nou România pe hartă. Acum ne arată toată lumea cu degetul și în curând o să ne arate toată lumea degetul. Da, acel deget.

Faza cea mai de căcat din tot jegul ăsta este negocierea dusă pentru voturi. Faptul că mizeriile astea umane au fost capabile să scoată la mezat România, spune foarte multe despre viitorul țării. Când niște îmbuibați sunt dispuși să arunce la gunoi istoria țării în care s-au născut, iar populația asistă pasivă la târnosirea ei iremediabilă, un singur lucru e clar: România nu mai are niciun viitor. Mă doare la bască de faptul că negocierile au eșuat! Intenția rămâne! La fel și pasivitatea…

 

De alinoasadixit

Lasă un comentariu