FOSTA-I LELE, CÂT AI FOST


Na, că votară ăştia BREXITU’! Se vede treaba că Angliei nu i-e frică, nu i-e frică să doarmă singurică… Nu m-apuc  eu acuma să fac analize economico-socio-politice pe tema asta, că sunt mulţi alţii capabili să spună ceva chiar inteligent si avizat în problemă. Eu am doar curiozitate: se va ţine cont de votul boborului, consultativ dealtfel, in condiţiile in care Cameron s-a pronuntat în acest sens după ce şi-a dat demisia, sau nu? Dacă da, ţinând cont că sunt şi alte ţări membre UE care se doresc afară (Olanda şi Franţa spun că vor organiza şi ele o astfel de consultare populară), mă întreb care va fi viitorul acestei uniuni, iar dacă nu va fi luat în considerare rezltatul referendumului din UK, ce-o sa urmeze în această ţara? Totusi, Irlanda de Nord si Scoţia au votat pentru rămânerea UK in UE. În orice caz, e lucru clar că butoiul de pulbere e pregătit, Rusia aşteaptă la cotitură, iar eu mă întreb de unde-o să sară scânteia. Cu alte cuvinte, purceaua e moartă în coteţ şi a rămas cu curul afară…

               Nasol însă e altceva: lipsa de previziune a ălora de la Bruxelles, pe care-i fute grija de tot felul de prostii, ale căror reacţii întarziate şi de multe ori disproporţionate în raport cu problemele pe care le-au avut de rezolvat, arată clar că sunt depăşiţi de context.

Cum depăşiţi sunt şi cârnaţii ăia din Parlamentul României, care-s rupţi complet de realitatea noastră şi-şi apără cu înverşunare propriile cururi. Mai bine zis, vorba lu’ Ilici le-a devenit crez: ”Pus astfel în lumină, ancorat in sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.”, futu-i meandra cui a inventat-o!

 

De alinoasadixit

Lasă un comentariu